שערים קונזוליים

מתי מתקינים שער חשמלי קונזולי

שערים חשמליים קונזוליים הם למעשה כנף שער חשמלי ארוך אשר נמתחות מנקודה אחת שהיא נקודת התפעול, כלפי נקודה אחרת ששם הם נסגרים ונפתחים ונסגרים לפי הצורך ולפי הדרישה.

שער קונזולי הוא למעשה שער ונע ללא מסילה על הקרקע.   אנחנו יכולים לראות כיום בהרבה מקומות ובהרבה מצבים בהם לא ניתן להתקין מסילה ויש צורך בשער הזזה חשמלי בנוסף אין ספק שהסיבה העיקרית היא טעמי ביטחון ובטיחות.
שכן המודעות במדינת ישראל במיוחד הולכת וגוברת לסנן כניסה בלתי רצויה של רכבים שעלולים להיות מסוכנים אל מבנים ציבוריים ופרטיים כאחד.

כאשר אנחנו מבינים לא משנה אם בבניין או בבית פרטי, את הצורך שיש בהתקנת שערים חשמליים בכניסה לחניה אנחנו יכולים להתחיל בתהליך הלא כל כך מורכב של מציאת חברה אשר תספק לנו שערים חשמליים לחניה ותוכל להעניק לנו את הפרטיות ואת השקט הנפשי שאנחנו כל כך כמהים לו כאשר אנחנו נאבקים במאבקי חניה בלי הפסקה. על מנת לאתר חברה שכזו אנחנו יכולים לנסות לדלות מידע מחברים, קרובי משפחה שכנים או מכרים שלנו אשר אנחנו יודעים כי ביררו על הנושא ואולי אפילו עשו סקר שוק בקרב כמה חברות כאלה ויוכלו לחלוק איתנו תובנות בעניין, כמו גם אנחנו יכולים לבדוק זאת באמצעות כניסה אל האינטרנט שהוא מקור המידע הגדול ביותר בעולם ולראות אילו חברות, בעיקר גדולות ומוכרות רצוי, מעניקות שירותים של ייצור התקנה ותחזוקה גם של שערים חשמליים לחניה. אין ספק כי זה משהו שיכול לקחת קצת זמן עד שנמצא את החברה שמרגישה לנו המתאימה והנכונה ביותר עבורנו שכן מדובר בשילוב של מחיר אטרקטיבי אך גם מוצר איכותי ואמין יחד עם שירות ויחס טובים ואדיבים. 

חברת טכנודור שערים חשמליים היינה חברה מקצועית ואיכותית ביותר בתחום של שערים חשמליים, מחסומים אוטומטיים חשמליים, תריסי גלילה חשמליים כמו גם סורגי גלילה חשמליים וגם שערים חשמליים לחניה ואנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי חברת טכנודור שערים חשמליים  אכן מחזיקה את השילוב המנצח של מחיר משתלם ומצוין עבור הלקוח עם שירות אדיב ונעים הכולל המשך תחזוקה של השערים לאחר התקנתם כמו גם מוצרים ברמת איכות וגימור גבוהים במיוחד.

חברת טכנודור שערים חשמליים הנה למעלה מ-25 שנות עבודה החברה מקצועית ואיכותית ביותר בתחום של שערים חשמליים, מחסומים אוטומטיים חשמליים, תריסי גלילה חשמליים כמו גם סורגי גלילה חשמליים וגם שערים חשמליים לחניה ואנחנו יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי חברת טכנודור שערים חשמליים  אכן מחזיקה את השילוב המנצח של מחיר משתלם ומצוין עבור הלקוח עם שירות אדיב ונעים הכולל המשך תחזוקה של השערים לאחר התקנתם כמו גם מוצרים ברמת איכות וגימור גבוהים במיוחד.

צרו קשר על מנת שנעניק לכם יעוץ מקצועי להתאמת השערים החשמליים המתאימים לצורכיכם.. 


טל: 09-8989318  –  פקס: 09-8989884  –  דוא"ל info@tdag.co.il
כלי נגישות